Observatori Esclerosi Múltiple

Idioma:CA ES

Quins són els tractaments farmacològics?

Un fàrmac frena per primer cop l'esclerosi múltiple progressiva

 

FEM - 04/11/2015     Comentar

Els resultats de l'assaig en fase III de l'ús de l'anticós monoclonal ocrelizumab en pacients amb esclerosi múltiple progressiva presentats en el marc de l'ECTRIMS són esperançadors. Segons l'estudi, l'ocrelizumab dóna resultats positius per primera vegada als pacients amb esclerosi múltiple progressiva pels quals fins ara no hi havia tractament. L'ocrelizumab en les proves presentades aconsegueix reduir la progressió de la discapacitat. "Per nosaltres és un gran canvi. No hi ha res per aquest grup de pacients i per primera vegada tenim a la vista alguna cosa que permet frenar la progressió de la malaltia" ha afirmat el director del Cemcat i cap de neurologia-neuroimmunologia de l'Hospital de la Vall d'Hebron, doctor Xavier Montalban. Es calcula que entre un 10 i un 15% de pacients d'EM tenen esclerosi múltiple progressiva.

  • Valora aquest contingut: 

5 comentaris

  1. Sandra, a les 02.03.2017
    ¡¡¡Qué buenas noticias!!! Deberían ser dadas a conocer en los noticieros. Gracias por compartir.
  2. Marisol, a les 13.01.2018
    Hola, mi nombre es Marisol y tengo 39 años. Hace exactamente dos meses me diagnosticaron esclerosis múltiple y hoy me han confirmado que se trata de una esclerosis múltiple progresiva.
    Todo un mundo nuevo para mi, pero lo que peor llevo es que no haya tratamiento para este tipo de enfermedad, de momento. He estado leyendo sobre un nuevo tratamiento "ocrelizumab". Imagino que mi pregunta se la hace un montón de gente. ¿Cuándo dispondremos de él en España?
    Muchas gracias, un saludo.
  3. Francisco Garcia, a les 17.02.2018
    Muy buenas, excelente labor la que ustedes realizan. Pregunto si pudieran decirme cuando se tiene previsto comenzar en España el tratamiento con Ocrelizumad por estar este ya aprobado, ya que lo veo mas práctico que otros como el lemtrada. Muchas gracias.
  4. Observatorio Esclerosis Múltiple, a les 27.02.2018
    Buenas tardes. Efectivamente, el ocrelizumab ha sido aprobado a principios de enero de 2018 por la Agencia Europea del Medicamento. Sin embargo, la incorporación a la cartera del Sistema Nacional de Salud español depende de la decisión sobre su reembolso y precio. Por tanto, todavía no hay una fecha concreta de lanzamiento.
  5. Yubenia García, a les 09.07.2019
    Cuando va a estará a la venta este medicamento ocrelizumab para el mundo entero?

Accepto la política de privacitat de l'Observatori i cedeixo les meves dades personals per a rebre més informació